IBnet24 w Invest Banku

Jak informuje Invest Bank na swojej stronie, od 30-06-2012 roku został udostępniony klientom banku nowy, ulepszony system bankowości elektronicznej pod nazwą IBnet24.

Dzięki możliwości łatwego dostępu do rachunku, za pośrednictwem internetu, telefonu komórkowego czy też stacjonarnego, klient banku może w sposób prosty, a wręcz intuicyjny, zarządzać swoimi środkami na koncie, co oczywiście ostatecznie ocenią sami użytkownicy.

Prostota IBnet24 polegać ma na autoryzowaniu wszystkich (a raczej większości – w zależności od ścieżki użytkowania) operacji na rachunku poprzez użycie jednokrotnego,  krótkiego kodu otrzymanego drogą sms.


W założeniach pracowników Banku, klient, poprzez korzystanie z systemu IBnet24, ma przede wszystkim  w sposób wygodny i bezpieczny oszczędzić swój czas, mając dostęp do konta przez 24 godziny /7 dni w tygodniu, co pozwoli mu uniknąć konieczności złożenia wizyty w oddziale Banku.

Bank liczy na pozytywny odbiór wprowadzonych udogodnień, licząc na zadowolenie dotychczasowych i potencjalnych klientów. Jednakże już dwa dni po wprowadzeniu usługi wystąpiły „utrudnienia” komunikacyjne, leżące wg Banku po stronie współpracującego z nim operatora łączy, za co serdecznie przepraszają.

 

Anna Ciszek