Centrum Usług Bankowych Neon - dźwignia bankowej reklamy po zmroku - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie
Home / Marketing / Neon – dźwignia bankowej reklamy po zmroku

Neon – dźwignia bankowej reklamy po zmroku 0

W dzień zwykle spełniają rolę szyldu. Późnym wieczorem i w nocy oświetlają nam drogę. Jednak neony to przede wszystkim klasyka zewnętrznej reklamy wizualnej, pozwalająca zwrócić uwagę przechodnia na nazwę instytucji finansowej, jej logo czy konkretny produkt i zapamiętać ją na dłużej.

 

Stworzenie i przekazanie oferty do sprzedaży nie gwarantuje jej nabycia przez konsumentów. Niezbędne jest aktywne promowanie produktu. Jednak jak przebić się przez gąszcz reklam, które potencjalni klienci zwykle omijają szerokim łukiem? Można działać podświadomie, wykorzystując do tego litery, światło, szeroką gamę kolorów, ruch i ciekawą kompozycję. Jednym słowem, warto postawić na efektowny i efektywny  profesjonalnie wykonany neon.

 

“Pierwszym etapem zmierzającym do uzyskania idealnej wizualizacji zewnętrznej jest opracowanie projektu graficznego wraz z symulacją efektu nocnego.  Bardzo istotnym elementem kreowania identyfikacji wizualnej naszego klienta jest to, aby w procesie powstawania wizji graficznej uczestniczyły osoby znające najnowsze technologie oraz dostępne materiały do produkcji reklam świetlnych. Zespołowa praca, połączenie kreatywności oraz znajomość technologii są kluczem do powstania koncepcji profesjonalnej reklamy, która będzie znakomitym dopełnieniem oferty” – komentuje Jacek Sochacki, Dyrektor ds. Sprzedaży, UNIKAT – Producent Identyfikacji Wizualnej.

 

                                     

Unikalność świetlnej reklamy wynika głównie z faktu, że w momencie, gdy bank i złożone w nim pieniądze spokojnie śpią, neon nie tylko oświetla drogę, ale i z pewnej odległości wskazuje lokalizację instytucji. Jednak nie może on działać w odosobnieniu. Powinien być uzupełniony ciekawą, właściwie wyeksponowaną i równie dobrze oświetloną wystawą, która umożliwia konsumentowi zapoznanie się z szerszą ofertą banku. Jeśli neon i okno wystawowe tworzą spójny przekaz z wizerunkiem instytucji finansowej oraz są plastyczne i przyciągają wzrok, pozwolą wykreować i utrwalić w umyśle klienta już sam fakt istnienia banku. W ten sposób buduje się świadomości, a w dalszej perspektywie także prestiż marki.

 

“W oznakowywaniu placówki bankowej kierujemy się tym, aby wyeksponować ją spośród innych reklam,  aby wzbudzić zainteresowanie klienta,  poinformować o ofercie produktowej, tj. o dostępnych produktach i usługach tak, aby klient mógł z łatwością zidentyfikować potrzeby, które może zrealizować. System oznaczeń powinien być spójny z modelem funkcjonującym i nie powinien dominować, powinien zapewnić czytelność i jasność przekazu” – dodaje Jacek Sochacki.

                                   

Kiedy idziemy ulicami miasta po zmroku światło nie tylko daje nam poczucie bezpieczeństwa i stanowi element upiększania miasta. Dzięki niemu można wyeksponować to co modne, nowe, warte bliższego poznania. Jeśli uda się za pomocą neonu zwrócić uwagę przechodnia na prezentowaną ofertę można wzbudzić w nim lub przypomnieć mu o potrzebie np. kupna domu, drogiego prezentu czy wyjazdu na wakacje. Na to są potrzebne pieniądze, a te można uzyskać w banku. Tym dość prostym sposobem można osiągnąć sukces marketingowy.

 

“Uzyskanie doskonałego efektu świetlnego reklamy nie jest proste. Doświadczenie, wiedza, liczne próby, znajomość właściwości świetlnych dostępnych materiałów oraz źródeł światła są kluczem do sukcesu.  To właściwe starannie dobrana ilość oraz barwa światła, konstrukcja reklamy oraz jakość jej wykonania  wpływają na czytelność oraz odczucia potencjalnych klientów” – nadmienia Jacek Sochacki.

 

Bardzo ważna jest jakość wykonania reklamy świetlnej,  dzięki czemu Klient jest zadowolony z osiągniętego efektu. Nie każda firma może wykonać właściwą i spełniającą  określone założenia zleceniobiorcy reklamę świetlną.

 

“Dzięki wieloletniemu doświadczeniu  jesteśmy w stanie na dzień dzisiejszy zrealizować każde zlecenie zapewniając wysoką jakość, profesjonalną obsługę oraz zadowolenie naszych Klientów. Oznakowaliśmy kilkadziesiąt różnych instytucji, firm, placówek bankowych oraz obiektów handlowych.  Nasze oznakowanie wspomaga ofertę placówek Banku BPS, Banku SGB, oraz kilkuset Oddziałów  i Central Banków Spółdzielczych” – podsumowuje Jacek Sochacki, Dyrektor ds. Sprzedaży, UNIKAT – Producent Identyfikacji Wizualnej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Sfera Finansów S.A. 

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites