Centrum Usług Bankowych Spółdzielcza Grupa Bankowa i Grupa BPS łączą siły w reklamie - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie
Home / Bankowość spółdzielcza / Spółdzielcza Grupa Bankowa i Grupa BPS łączą siły w reklamie

Spółdzielcza Grupa Bankowa i Grupa BPS łączą siły w reklamie 0

Spółdzielcza Grupa Bankowa i Grupa BPS łączą siły w reklamie

Kredyt w bankach spółdzielczych udziela się śpiewająco – taka idea przyświeca najnowszej kampanii reklamowej, w której swoje siły połączyła Grupa Banków Polskiej Spółdzielczości oraz Spółdzielcza Grupa Bankowa. Wspólne działania mają służyć wzrostowi rozpoznawalności banków spółdzielczych oraz pokazaniu ich jako instytucji przyjaznych klientom, które bardzo dynamicznie się rozwijają.

 

 

Zadowolony klient wychodzący z banku spółdzielczego zaraża gwizdaniem dziewczynę na rowerze, a ta dwóch robotników niosących ławkę. Nutę podchwytuje mężczyzna malujący ramę okna, a od niego pogwizdywanie udziela się sikorce. „Co się tak wszystkim udziela? Kredyt w bankach spółdzielczych. Bo dobry kredyt zawsze tak się udziela, dlatego skorzystały z niego miliony Polaków”. Taki prosty spot umieszczony w swojskim klimacie między 9 września a 15 grudnia tego roku będziemy mogli zobaczyć na antenach stacji m.in. TVP, TVN, Polsat i TV Plus czy usłyszeć w radiowej Jedynce, RMF FM, Radiu ZET, Antyradiu i innych stacjach niezależnych.


 

Reklama to pierwszy wspólny przekaz banków spółdzielczych z Grupy BPS oraz Spółdzielczej Grupy Bankowej mający na celu promocję produktu bankowego, konkretnie kredytu. Skupiono się w nim na podkreśleniu kilku najważniejszych cech oferty, które odróżniają ją od banków komercyjnych. Przede wszystkim jest to wysoka dostępność dla mikro- oraz małych i średnich przedsiębiorców, zwłaszcza rozpoczynających działalność, którym zwykle w sektorze komercyjnym trudno jest otrzymać wsparcie finansowe lub ubieganie się o niego jest związane z szeregiem formalności. Spot ma też podkreślić to, że banki spółdzielcze, zgodnie ze swoją misją, wspierają lokalną społeczność i przedsiębiorczość w jej rozwoju. Skupienie się na tych kręgach klientów pozwala instytucjom finansowym lepiej poznać oczekiwania i potrzeby odbiorcy ich usług, a co za tym idzie podejść do niego indywidualnie. Swojski klimat w reklamie ma natomiast podkreślić to, że banki spółdzielcze są nieodzownym elementem lokalnych środowisk – są blisko i niczym dobry sąsiad zawsze gotowe udzielić szybkiej pomocy. Innym podprogowym przekazem jest dawanie poczucia bezpieczeństwa – banki spółdzielcze są objęte gwarancjami Bankowego Funduszu Gwarancyjnego, co oznacza, że w przypadku kłopotów, np. niewypłacalności, zostaje im udzielona pomoc finansowa. Co ciekawe, w reklamie nie promuje się jednego konkretnego produktu, ale ogólnie kredyt w bankach spółdzielczych. W ten sposób zaakcentowano elastyczność i dopasowanie do potrzeb lokalnych klientów.

Współpraca dwóch zrzeszeń, które łącznie skupiają 571 banków, ma pokazać również siłę polskiej bankowości spółdzielczej, która wprawdzie aktualnie stanowi 8 proc. całego rynku, ale dąży do tego, aby mieć dwucyfrowy udział, a także podkreślić jej dynamiczny rozwój. Warto zauważyć, że wiele nowinek technologicznych, np. bankomaty biometryczne zostało wdrożonych właśnie przez ten sektor rynku finansowego.

 

Sylwia Stwora

artiv


One thought on “Spółdzielcza Grupa Bankowa i Grupa BPS łączą siły w reklamie

  1. Pingback: EuroRating obniżył rating Banku Polskiej Spółdzielczości do ’CCC’ - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Sfera Finansów S.A. 

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites