Centrum Usług Bankowych Brand24 a klient 2.0 - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie
Home / Wywiad / Brand24 a klient 2.0

Brand24 a klient 2.0 0

Brand24 a klient 2.0

Za Brand24.pl kryje się firma zajmująca się monitoringiem Internetu. Jej klientami są bezpośrednio marki lub agencje obsługujące dane przedsiębiorstwo od strony marketingowej lub public relations. Dlaczego warto skorzystać z tej metody kontrolowania tego, co o danej marce, produkcie, czy usłudze mówi się w sieci i kim tak naprawdę jest nowoczesny konsument określany mianem klienta 2.0? Jak do takiej osoby dotrzeć?


 

Te kwestie wyjaśnia Karol Wnukiewicz, współzałożyciel Brand24 S.A.

 

Sylwia Stwora


One thought on “Brand24 a klient 2.0

  1. Pingback: Finanse w internecie - jak złowić więcej w sieci: podsumowanie konferencji - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Sfera Finansów S.A. 

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites