Centrum Usług Bankowych Coraz bliżej do II edycji konferencji "Finanse w Internecie" - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie
Home / News / Coraz bliżej do II edycji konferencji “Finanse w Internecie”

Coraz bliżej do II edycji konferencji “Finanse w Internecie” 0

„Finanse w Internecie”, czyli o łowieniu e-klienta słów kilka

Firmy pożyczkowe, bankowość, Big Data, afiliacja, media społecznościowe, crowdfunding, e-commerce, psychologia osobowości, komunikacja i budowanie relacji cyfrowych – te wszystkie zagadnienia zbiera do jednego worka konferencja “Finanse w Internecie“. Największy na Dolnym Śląsku event podejmujący tematykę e-commerce w kontekście rynku finansowego odbędzie się dokładnie za 14 dni we wrocławskim Hotelu Diament.





Spotkanie przedstawicieli sektora finansowego z osobami na co dzień związanymi z marketingiem podporządkowane jest poszukiwaniu odpowiedzi na jedno zasadnicze pytanie “Jak złowić więcej w sieci?”. Efektywne i efektowne rozwiązania będzie podsuwać 10 prelegentów. Ekspreci, oprócz teorii, przede wszystkim podzielą się ze słuchaczami własnym, wieloletnim doświadczeniem w zakresie skutecznej sprzedaży produktów finansowych przy jednoczesnej dobrej komunikacji z klientem.

Zagadnienia związane z budowaniem relacji na linii firma-klient, których celem jest przede wszystkim to, aby zostać w ogóle zauważonym przez konsumenta, zdobyć jego zaufanie i lojalność, podejmie Andrzej Czech ze Sfery Group. Natomiast Damian Ziąber, związany z Prudential i Sygma Bankiem, skupi się na tym, co przeszkadza dialogowi między instytucją finansową a klientem i podpowie, co zrobić, aby zmienić ten stan rzeczy.

Media społecznościowe są istotnym narzędziem w komunikacji, ale trzeba pamiętać o tym, że są niczym miecz obosieczny. Zwłaszcza przy braku wiedzy na temat tego, jak je wykorzystywać na własną korzyść, mogą negatywnie odbić się na wizerunku i prestiżu firmy. Co zrobić, gdy dojdzie do kryzysu w social mediach? Rozwiązania wskaże Agnieszka Klejne z Best Communication.

Start-upy na stałe wpisały się w krajobraz naszych czasów. Niestety, wiele kreatywnych i innowacyjnych pomysłów pozostaje tylko na papierze lub w głowie pomysłodawcy. Głównym powodem jest brak środków na realizację projektu. Odpowiedzią na tę potrzebę jest crowdfunding. W Polsce finansowanie społecznościowe to młode zjawisko, ale coraz więcej osób chce zainwestować w dobre pomysły. Czym tak naprawdę jest crowdfunding i dlaczego nie można go utożsamiać ze zbiórką publiczną? Prawne aspekty tego zjawiska w przystępny sposób wytłumaczy radca prawny Marcin Czugan, który 1 stycznia 2015 roku objął stanowisko Przewodniczącego Komitetu Prawno-Politycznego EUROFINAS (European Federation of Finance Associations) – największej europejskiej organizacji przemysłu kredytowego.

Gromadzenie danych, zwłaszcza w przypadku firm pożyczkowych, które ze względu na to, że ryzykują własne pieniądze, powinny możliwie jak najbardziej wnikliwie przyjrzeć się wiarygodności potencjalnego klienta, jest istotnym elementem zarządzania, ale i komunikacji. Jak poradzić sobie z natłokiem informacji i negatywnym podejściem konsumentów do tzw. inwigilacji, bo tak najczęściej postrzegana jest Big Data? Z tym zagadnieniem zmierzy się Aleksander Rutkowski, Dyrektor Zarządzający Kreditech Polska.

Dynamiczny rozwój rynku pozabankowego będzie przedmiotem analizy Tymona Zastrzeżyńskiego z Pozyczkaportal.pl. A każdy, kto zastanawia się, co, oprócz posiadania odpowiedniego kapitału, trzeba zrobić, aby prowadzić działalność pożyczkową w Polsce, zdobędzie potrzebne informacje w czasie wystąpienia Pawła Grabowskiego, Dyrektora ds. Prawnych w Związku Firm Pożyczkowych. Prześwieli on prawne aspekty działania sektora pożyczkowego. Z kolei Konrad Hryniewicz przeniesie uczestników konferencji w świat psychologii, wskazując zależności między osobowością człowieka, a tym, jak radzi sobie z zarządzaniem finansami osobistymi.

Jednym z przedmiotów konferencji jest wdrożenie internetowego kanału sprzedaży w działalność finansową. Dlaczego jest to korzystne dla firmy? Z jakimi zagrożeniami się wiąże? Jakich narzędzi należy używać, aby budować lojalność e-klienta? Na te pytania odpowie Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu Neo24.pl. Natomiast Ewa Górecka, Marketing Manager z Solutions4ad, dostarczy słuchaczom szczegółów na temat afiliacji w sieci, obrazując temat za pomocą studium konkretnego problemu, przed jakim może stanąć firma.

Harmonogram II edycji konferencji można znaleźć tutaj.

One thought on “Coraz bliżej do II edycji konferencji “Finanse w Internecie”

  1. Pingback: Kryzys w mediach społecznościowych - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Sfera Finansów S.A. 

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites