Centrum Usług Bankowych Piotr Adamczyk przedstawia „Wypożyczkę” eurobanku - Banking-Magazine
Home / Informacja prasowa / Piotr Adamczyk przedstawia „Wypożyczkę” eurobanku

Piotr Adamczyk przedstawia „Wypożyczkę” eurobanku 0

eurobank_adamczyk

1 lipca 2015 roku do emisji trafiły nowe spoty telewizyjne eurobanku, w których Piotr Adamczyk wyjaśnia, że wypożyczalnie wszędzie działają w identyczny sposób – co pożyczasz, to oddajesz, a płacisz tylko „opłatę za wypożyczenie”, a także podkreśla, że teraz tak samo jest z pożyczaniem pieniędzy w eurobanku dzięki prostej i taniej „Wypożyczce”.





Częścią kampanii marketingowej promującej ofertę pożyczki gotówkowej „Wypożyczka” eurobanku są dwa spoty telewizyjne z udziałem Piotra Adamczyka, które w lipcu emitowane będą w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Piotr Adamczyk podkreśla w nich, że pożyczanie pieniędzy w eurobanku jest teraz bardzo łatwe dzięki prostej i taniej „Wypożyczce”.

„Wypożyczka” eurobanku to oferta pożyczki gotówkowej na wyjątkowo prostych zasadach – klient oddaje dokładnie tyle, ile pożyczył, ponosząc tylko jedną, z góry określoną „opłatę za wypożyczenie”, która stanowi całkowity koszt pożyczki, np. dla kwoty kredytu 5 000 zł na okres 12 miesięcy opłata ta wynosi 500 zł. Oferta dostępna jest dla kwot 3 500, 5 000 oraz 10 000 złotych na roczny okres kredytowania.

Kampania marketingowa „Wypożyczki”, obejmująca swoim zasięgiem również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe, Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki), potrwa do 31 września 2015 roku. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.

eurobank

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Sfera Finansów S.A. 

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites