Centrum Usług Bankowych Młodzi bogowie i poważne zachorowania – nowe formaty reklamowe w kampanii Prudential - Banking Magazine I Banki Kredyty Pożyczki Ubezpieczenia Oszczędzanie
Home / Informacja prasowa / Młodzi bogowie i poważne zachorowania – nowe formaty reklamowe w kampanii Prudential

Młodzi bogowie i poważne zachorowania – nowe formaty reklamowe w kampanii Prudential 0

 

Prudential wprowadza nowe formaty reklamowe do trwającej kampanii Młodzi bogowie i poważne zachorowania. Od wczoraj w ponad 150 placówkach medycznych można będzie zobaczyć animacje zwracające uwagę na koszty związane z chorobami. Na ekranach stacji telewizyjnych i w Internecie można będzie zobaczyć nowe, 15-sekundowe spoty reklamowe.

Młodzi bogowie a poważne choroby

Trwająca od 3 lipca kampania reklamowa Prudential została właśnie wzbogacona o nowe formaty reklamowe. Od wczoraj w placówkach medycznych w całej Polsce można zobaczyć animacje, rozprawiające się z pokutującym wśród Polaków mitem na temat konsekwencji poważnych zachorowań. Animacje – w dwóch wersjach, jednej dedykowanej paniom, a drugiej panom, zwracają uwagę na finansowy wymiar poważnego zachorowania i mają zachęcić do refleksji i skorzystania z odpowiedniego ubezpieczenia. Czekając na wizytę u lekarza, pacjenci mogą obejrzeć krótkie filmiki – stworzone na bazie ilustracji znanego polskiego grafika i ilustratora, Pawła Jońcy, które zderzają śmiałe wyobrażenia młodych bogów z pragmatyczną postawą kota – bohatera kampanii Prudentiala. Animacje będą wyświetlane do 30 września na 350 ekranach w ponad 150 placówkach medycznych należących do największych sieci (Medicover, Luxmed, CM Damiana, CMP, Polmed). Pojawią się również w wybranych placówkach publicznej służby zdrowia, a także w drogeriach, aptekach i szpitalach (w ramach sieci Health TV). Animowane filmy  zostały przygotowane przez agencję Publicis Worldwide Polska. Za zakup mediów pod kątem animacji odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

 

 

Z kolei od dzisiaj na ekranach telewizyjnych oraz w Internecie prezentowane będą nowe, tym razem krótsze, 15-sekundowe spoty reklamowe. Główny bohater kampanii – kot młodego boga – w żartobliwy sposób uświadamia w nich powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania. Zachęca równocześnie do pomyślenia o ubezpieczeniu, które wesprze domowy budżet w razie choroby. Nowe spoty z serii Młodzi bogowie zostały wyreżyserowane również przez Tadeusza Śliwę. Ich produkcją, jak w przypadku pierwszych spotów zajęło się studio OTO Film. Głosu bohaterowi – kotu młodego boga – użyczył popularny aktor, Paweł Królikowski. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Copyright Sfera Finansów S.A. 

Theme developed by TouchSize - Premium WordPress Themes and Websites